Comarch Asysta

Comarch Asysta dla systemów Comarch ERP

Asysta


Comarch Asysta

Stabilne funkcjonowanie przedsiębiorstwa wymaga stosowania oprogramowania zawsze zgodnego z aktualnie obowiązującymi przepisami, dlatego od lat oferujemy Comarch ASYSTĘ – pakiet korzyści, który otrzymuje Klient na okres jednego roku przy zakupie nowego programu Comarch. Po tym okresie można przedłużyć Comarch ASYSTĘ na kolejny rok, dokonując jej zakupu u Partnera Comarch. Każdy system Comarch ERP można zakupić w chmurze, z miesięczną opłatą abonamentową. Przy zakupie systemu w tym modelu pracujesz zawsze na aktualnej wersji programu, która jest na bieżąco dostosowywana do zmian w przepisach.

Pakiet Comarch ASYSTA to:

  • standardowa gwarancja na system (jedna z niewielu udzielanych przez producentów oprogramowania) – w tym również na dostosowanie do zmieniających się przepisów prawa gospodarczego, w szczególności zmian w przepisach dotyczących VAT,
  • prawo do wszystkich bezpłatnych nowych wersji oprogramowania – zarówno uwzględniających najnowsze przepisy prawne, jak również nową funkcjonalność (nie dotyczy kosztów dostarczenia, nośnika i instalacji),
  • prawo do korzystania z pomocy specjalistów Comarch w zakresie udokumentowanych funkcji systemu (telefoniczny “hot-line”, jak również poprzez pocztę elektroniczną) – dotyczy Comarch ERP Optima, w przypadku innych systemów wymagany zakup dodatkowego pakietu,
  • dostęp do specjalnych stron internetowych dla Klientów, gdzie m.in. znajduje się Centrum Wiedzy Comarch, zawierające użyteczne informacje dotyczące oprogramowania Comarch, w szczególności biuletyny opisujące, w jaki sposób dostosować konfigurację programu do nowych przepisów,
  • dostęp do forum dyskusyjnego umożliwiającego wymianę informacji z innymi użytkownikami programów Comarch, obszar najczęściej zadawanych pytań (FAQ) oraz serwis wiedzy biznesowej “Nowoczesne Zarządzanie”,
  • w przypadku zakupu nowszych i bardziej zaawansowanych systemów Comarch – możliwość migrowania większości danych z poprzedniego systemu Comarch oraz prawo do specjalnych zniżek.

Indywidualne Strony Klientów

Wraz z oprogramowaniem udostępniamy naszym Klientom szereg pomocy ułatwiających codzienną pracę. Pomoce dostępne na Indywidualnych Stronach Klientów, to m.in.:

  • aktualne wersje programów,
  • filmy instruktażowe,
  • instrukcje dla Użytkowników i dokumentacja oprogramowania,
  • Comarch ERP Społeczność,
  • porady – tips & tricks,
  • obszar najczęściej zadawanych pytań – FAQ.


Aby zalogować się na Indywidualne Strony Klientów podaj adres e-mail i hasło do Twojego konta w Comarch Cloud. Logujesz się po raz pierwszy? – zarejestruj swoje konto e-mail w Comarch Cloud. Podczas rejestracji wykorzystaj ID i PIN dostępne na Certyfikacie Rejestracji Oprogramowania, który dołączyliśmy do zakupionego programu. Potrzebujesz pomocy w zakresie logowania? – wyślij wiadomość na adres sso@comarch.pl

Comarch Asysta

Telefoniczna pomoc techniczna jest dostępna w godzinach 8:00-18:00 w dni powszednie.

Dla Comarch ERP Optima jest dodatkowo dostępna w soboty w godzinach 9:00-14:00.

Telefon: 12 681 43 00 lub 12 684 90 01 wew. 2


Rozwiąż problem

Klientów Comarch zachęcamy do korzystania z Systemu Obsługi Zgłoszeń



Masz dodatkowe pytania? Zapraszamy!

Kontakt