Stała opieka serwisowa

Stała opieka serwisowa

OUTSOURCING IT


Stała opieka serwisowa Koszalin

Naszym klientom zapewniamy stałą opiekę informatyczną, w szczególności:

  • bezpośrednią lub zdalną pomoc naszych konsultantów (w tym w zakresie serwisu systemów Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Comarch ERP Klasyka i innych),
  • przeglądy i konserwacje sprzętu pozwalające zminimalizować ryzyko usterek
  • szybką reakcję na zgłoszone problemy w razie awarii,
  • serwis zdalny
  • administrowanie serwerami
  • optymalną konfigurację komputera i sieci komputerowej,
  • wykonanie kopii bezpieczeństwa danych,
  • inwentaryzacja oprogramowania i sprzętu,
  • obsługę serwisową,
  • audyt oprogramowania,
  • zaopatrzenie w materiały ekploatacyjne i akcesoria komputerowe,
  • dostawy sprzętu komputerowego, instalacje serwerów,
  • szkolenie pracowników z obsługi oprogramowania,
  • fachową pomoc i doradztwo w sprawach informatycznych.
Opieka Serwisowa Koszalin

Oprócz rozwiązań COMARCH dostarczamy także pełen zakres oprogramowania, niezbędnego do realizacji określonych rozwiązań: wszystkie systemy oferowane przez Microsoft, w tym systemy operacyjne, rozwiązania serwerowe, terminalowe i pocztowe, programy do pracy grupowej, pakiety biurowe oraz programy zapewniające bezpieczeństwo danej organizacji: antywirusowe, antyspyware`owe. Współpracujemy z największymi dostawcami markowego sprzętu i oprogramowania. Z powodzeniem wdrażamy także systemy mobilne i pracę wielooddziałową on-line.Oferujemy rozwiązania wielokrotnie sprawdzone; z wielu z nich zresztą korzystamy sami.


Proponujemy Państwu 4 warianty współpracy:

Usługi na żądanieUmowa – pakiet podstawowyUmowa – pakiet KOMFORTUmowa – pakiet VIP
Pomoc poprzez e-mailTAKTAKTAKTAK
Pomoc poprzez telefon/Skype HOT-LINETAKTAKTAKTAK
Serwis u klientaTAKTAKTAKTAK
Serwis u klienta w ramach umowyTAKTAKTAK
Pomoc zdalna przez InternetTAKTAKTAK
Nielimitowana pomoc zdalna przez InternetTAKTAK
Monitorowanie systemów/serwerów klientaTAKTAK
Pomoc telefoniczna HOT-LINE poza godzinami pracyTAK
Nadzór nad systemami monitoringu CCTVTAK
Nadzór nad bezpieczeństwem informacji(ochrona danych osobowych)TAK
Monitoring wykorzystania InternetuTAK
Czas reakcjiUzgadniany na bieżącoUzgadniany na bieżąco (max. 24h)Gwarantowany umową (zazwyczaj tego samego dnia)Gwarantowany umową (max. 4h)
Rozliczenie usługi u klientaOpłata za rozpoczętą godzinęRyczałt godzin (opłata po przekroczeniu)Ryczałt godzin (opłata po przekroczeniu)Ryczałt godzin (opłata po przekroczeniu)
Rozliczenie usługi zdalnejOpłata za rozpoczęty kwadransBez opłatBez opłat

Stała umowa serwisowa pozwala spać spokojnie - z nowoczesną technologią Twoja firma uzyska przewagę nad konkurencją.