SaldeoSMART

SaldeoSmart

SaldeoSMART to program stworzony z myślą o usprawnieniu wprowadzania faktur przez przyśpieszenie oraz obniżenie kosztów tego procesu. Rozpoznawanie faktur poprzez system OCR pozwala obniżyć nawet o 50% koszty wprowadzania dokumentów. Dzięki integracji z ponad 20 programami księgowymi pozwala na import odczytanych faktur bezpośrednio do systemów firmy Comarch. Aplikacja sama rozpoznaje zeskanowane faktury, co redukuje ilość błędów, które może spowodować człowiek podczas ręcznego wprowadzania dokumentów.



Saldeo - Biuro rachunkowe

Saldeo - Biuro rachunkoweSaldeoSMART to nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności. Dzięki SaldeoSMART zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego.


Saldeo - odczytywanie danych z dokumentów

Saldeo - KsięgowośćNadaj właściwy kierunek dokumentom Twojej Firmy z platformą SaldeoSMART. Dzięki wbudowanemu systemowi do odczytywania danych z dokumentów (faktur wraz z pozycjami towarowymi, wyciągów bankowych, innych typów) samodzielnie wprowadza je do programu księgowego, systemu ERP lub eksportuje do pliku JPK. Wyposażona w wielofunkcyjną wyszukiwarkę dokumentów i raporty analityczne stanowi nieocenioną pomoc w rozwoju Twojej firmy. Dokumenty automatycznie kierowane są w odpowiedni obieg dokumentów. Indywidualna konfiguracja systemu wspiera zarządzanie firmą i dokumentami.

Masz więcej pytań? Zapraszamy do skontaktowania się z nami.

Kontakt