COMARCH ERP XL 2024.0 - NOWA WERSJA

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy o udostępnieniu Comarch ERP XL w wersji 2024.0. Dodaliśmy ponad 200 nowych funkcjonalności w różnych obszarach biznesowych.

Szczególną uwagę chcemy zwrócić na możliwość wykorzystania w codziennej pracy Inteligentnego asystenta – ChatERP. Oddajemy wersję beta ale już teraz można „porozmawiać z XL-em” i np.: szybko uzyskać pomoc nt. działania określonych funkcjonalności, odpytać o dane handlowe czy wydać polecenie zablokowania kontrahentów, których poziom zadłużenia przekroczył określoną kwotę.

Bardzo dużo zmieniło się w obszarach sprzedaży i księgowości w związku z KSeF – wyjaśniamy te usprawnienia i różne scenariusze na blisko 70 stronach dokumentu, który mówi o zmianach w wersji

Planowanie produkcji można realizować w Comarch APS, a utworzony w ten sposób harmonogram może być następnie przesłany do Comarch ERP XL na zlecenia produkcyjne. Dodatkowo w samej produkcji dodaliśmy możliwość wskazania na zleceniu produkcyjnym konkretnych zasobów, które powinny być uwzględnione w planowaniu.

W celu lepszej obsługi i usprawnienia procesów faktoringu i windykacji z wykorzystaniem Comarch Apfino dodaliśmy nowe okna.

Z kolei w Comarch POS można już korzystać z promocji pakietowych i innych oraz obsługiwać inwentaryzację. Cały czas poszerzamy zakres wymienianych danych z platformą wszystko.pl – dodaliśmy m.in. edytor HTML w oknie z opisem oferty czy wysyłanie załączników zapisanych jako link.

Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo w dokumencie o zmianach wprowadzonych w nowej wersji  https://pomoc.comarch.pl/xl/index.php/dokumentacja/zmiany-funkcjonalne-wprowadzone-w-comarch-erp-xl-w-wersji-2024-0/

Warto także zapoznać się w nowościami w tzw. aplikacjach satelickich z palety ERP 4.0. I tak:

– Comarch Shipping zyskał w ostatnim czasie integrację z platformą Apaczka.

Można wskazać na wybrane korzyści, m.in.:

  • nie są potrzebne indywidualne umowy z kurierami i przewoźnikami
  • Apaczka może często zaproponować lepsze ceny niż te standardowe oferowane przez kurierów
  • serwis zapewnia wsparcie w przypadku reklamacji dotyczących przesyłek
  • Apaczka zapewnia obsługę zwrotów
  • korzystanie z usług serwisu Apaczka zapewnia dostęp do wielu kurierów, a tym samym pozwala na optymalny wybór pod względem kosztów i parametrów przesyłek

Zachęcamy do zapoznania się z możliwościami aplikacji, na dzień dzisiejszy zapewniamy automatyczną komunikację ze wszystkimi najpopularniejszymi kurierami i przewoźnikami.

– udostępniliśmy współpracę z nową aplikacją – Comarch webPOS. Dzięki temu, że narzędzie działa online na mobilnych urządzeniach pozwala na jeszcze lepszą obsługę stacjonarnych punktów sprzedaży.
Niewątpliwie wyróżnikiem Comarch webPOS jest innowacyjny moduł kasy samoobsługowej. Ten nowoczesny sposób obsługi Klienta umożliwia szybkie i wygodne transakcje bez konieczności interakcji z obsługą kasową.

Do najważniejszych funkcjonalności należą:

  • dostosowanie wyglądu interfejsu do potrzeb firmy
  • obsługa produktów, usług, promocji i zniżek
  • wystawianie i wydruk dokumentów sprzedaży – paragony
  • obsługa wielu języków interfejsu użytkownika
  • współpraca ze stanowiskami Comarch POS

Szczegółowy wykaz wszystkich zmian można znaleźć pod poniższym linkiem:

Dowiedz się więcej