Monitorowanie
Comarch Mobile Monitorowanie uzupełnia funkcjonalność Mobile Sprzedaż o funkcje monitorowania pracowników przebywających w terenie, którzy z kolei dzięki aplikacji mobilnej mają możliwość:
- rejestrowania pokonywanych tras do klientów,
- określania automatycznie oraz ręcznie wykonanych działań (np. dodanie dokumentu, rozliczenie płatności) oraz statusów pracy (tj. załadunek, korki),
- komunikowania się między sobą za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub tablecie,
- przeglądania zarejestrowanych tras w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę internetową.
Z punktu widzenia osób zarządzających ważną kwestią jest monitorowanie tras przejazdów przedstawicieli handlowych. Kierownicy bezpośrednio odpowiedzialni za wybranych pracowników w firmie mogą w wygodny sposób monitorować ich trasy przejazdów w aplikacji webowej Comarch Mobile Zarządzanie.
Mogą oni w wygodny sposób poprzez przeglądarkę internetową:
- monitorować bieżące pozycje pracowników z perspektywy mapy,
- sprawdzać, czy trasy zostały zaplanowane i wykonane optymalnie do potrzeb,
- definiować indywidualne statusy pracy wymagane do raportowania pracy pracowników,
- sprawdzać pozycje GPS pracowników oraz miejsce wykonania zadanych działań (np. utworzenie dokumentu, wykonanie zdjęcia ekspozycji z poziomu aplikacji mobilnej Comarch Mobile Sprzedaż),
- przesyłać pilne wiadomości do swoich pracowników.