Comarch ERP Optima moduł biuro rachunkowe

program-Comarch-ERP-Optima-

Comarch Optima Biuro Rachunkowe został stworzony z myślą o zdecydowanym uproszczeniu pracy biur rachunkowych i doradców podatkowych, którzy potrzebują wykonać pewne operacje w sposób seryjny. Moduł ten stanowi panel wspierający codzienną pracę księgowego w odniesieniu do wielu lub wszystkich obsługiwanych klientów. Comarch Optima Biuro rachunkowe jest modułem w pełni zintegrowanym z programem Comarch ERP Optima, dzięki czemu dane wprowadzane do programu są na bieżąco synchronizowane, a księgowy może rozpocząć pracę dla różnych klientów bez konieczności dodatkowego logowania.

Możliwości modułu Comarch ERP Optima biuro rachunkowe:

  • czynności administracyjne (dodawanie nowych baz danych (klientów), zbiorcza archiwizacja i konwersja baz)
  • seryjne ustawianie parametrów firm (składka wypadkowa, stawka CIT),
  • seryjne naliczanie, zatwierdzanie i wysyłka deklaracji, pobieranie UPO (VAT-7, VAT-UE, VAT-9M, VAT-27, JPK_VAT),
  • seryjne naliczanie, zatwierdzanie zaliczek i deklaracji CIT/PIT,
  • seryjne wstawianie świąt w kadrach,
  • wydruki seryjne deklaracji,
  • raporty dotyczące czasu pracy w podziale na klientów/operatorów,
  • raporty dotyczące limitów ryczałtu, pełnej księgowości, obowiązku VAT, sprzedaży detalicznej,
  • statystki ilości wprowadzonych dokumentów, zapisów w księgach,
  • zbiorcze importy danych, listy urzędów, banków,
  • wbudowana skrzynka e-mail,
  • szybki dostęp do rejestrów VAT, ewidencji dodatkowej.
comarch-erp-optima-biuro-rachunkowe-bazy
comarch-erp-optima-biuro-rachunkowe-konwersja-baz